همشهری آنلاین: در یادمان آتش‌نشانان ایثارگر (پهلوانان ایران زمین) مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای کشور با قهرمانی اصفهان به پایان رسید.

ورزش زورخانه‌ای

مسابقات هنرهای فردی، تیمی زورخانه‌ای، مرشدی و کشتی پهلوانی قهرمانی بزرگسالان کشور (متولدین قبل از 1377) که طی روزهای پنجشنبه و جمعه 12 و 13 اسفند در استان فارس برگزار شد، با قهرمانی تیم بزرگسالان استان اصفهان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای، این رویداد ملی به مناسبت بزرگداشت شهدای آتش‌نشان و آتش‌نشانان ایثارگر (پهلوانان ایران زمین) در مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز برگزار شد که بیش از 500 ورزشکار، مربی و سرپرست در قالب 30 تیم از سراسر کشور به رقابت پرداختند که در مجموع رشته‌های تیمی زورخانه‌ای، هنرهای فردی و مرشدی تیم بزرگسالان اصفهان با 545 امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

بزرگسالان استان فارس با 5/465 امتیاز بر سکوی دومی ایستادند و تیم استان تهران با 459 امتیاز به مقام سومی دست يافت.

تیم‌های استان‌های مرکزی، کردستان و خراسان رضوی به ترتیب با 426، 5/411 و 407 امتیاز مقام‌های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

بر همین اساس مرتضی هاشمی که هدایت تیم استان اصفهان را برعهده داشت، با ارزیابی کمیته مربیان فدراسیون و کسب امتیازات لازم به عنوان مربی برتر زورخانه‌ای بزرگسالان کشور انتخاب شد.

میثم موحدی مهر (البرز)، علی صغیر (فارس) و جلال باغملکی به ترتیب روی سکوهای دوم و سوم مشترک مربیان برتر قرار گرفتند.

حمیدرضا ترابی (کرمان) و علیرضا غلامی (کردستان) نیز به ترتیب مقام‌های پنجم و ششم مربیان برتر را از آن خود کردند.

 

کد خبر 363849

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha